Mesures atenció presencial i telefonica
Benvolguts clients,
Davant la situació excepcional, en relació amb la pandèmia de Coronavirus, i amb el fi de poder garantir convenientment la salut dels nostres clients i empleats i poder seguir prestant-vos els nostres serveis, hem pres una sèrie de mesures que us detallem tot seguit,
ATENCIÓ PRESENCIAL AL NOSTRE DESPATX
Limitem l’atenció presencial al nostre despatx i us preguem que, en la mesura del possible, realitzeu totes les vostres consultes mitjançant telèfon o mail. A més estem posant en funcionament l’atenció via Skype.
Us recordem els nostres canals de comunicació,
Telèfon 972.22.07.63
Whatsapp 654.18.96.41
Mails info@nousuport.cat
L’horari d’atenció de consultes presencials o per l’entrega i/o recollida de documentació quedarà limitat de les 10:00 a les 13:00 hores. Us agrairem que, per consultes presencials, concerteu sempre una cita prèvia per evitar esperes innecessàries.
Si no us va bé truqueu-nos i trobarem la millor opció.
També podeu deixar la documentació a la bústia que trobareu al costat de la porta d'entrada del nostre despatx.
Us mantindrem informats via correu electrònic. També anireu trobant tota la informació i enllaços d'interès al nou apartat Blog de la nostra pàgina web:
https://www.nousuport.cat/otros